juni 2011

Siste dag i Paris!

I dag har vi kjørt masse t-bane, spist på Hardrock cafe, vært på shopping og båt tur! Nå sitter vi i frokostsalen og venter på bussen som skal kjøre ...

DisneyWorld !

Hallo alle sammen :-) Idag har vi vært i Disneyworld å det va kjempegøy ! Utrolig forbedring fra igår til idag.. I går var jo alle trøtte å leie siden vi ikke hadde fått såve skikkelig å vi fikk jo...

Dag 2..

Hei på dere :-) I dag har det vært en littforferdelig dag ! Vi måtte stå opp klokken 03.30, vente 1,5 timer unødvendig på Gardemoen, stå i verdens lengste sikkerhetskontroll, spurte...

Nå skal vi til Paris!

Nå er klokken 03.50 og vi er klare for frokost! Etterpå går turen til Gardemoen der vi skal vente i 3,5 timer før vi skal fly til London og derfra videre til Paris. Her er noen bilder flinke Maria ...

Framme på hotellet !

Hallo ! :-) Nå har vi fløyet fra Stavanger til Osloog er nå trygt fremme på hotellrommet.Vi har fått oss to nye venner på veien, Maria og Vilde. Så nå er vi fire på hotellrommet og gjør oss klar fo...

Da er det avgårde kåre :-)

Yes, nå reiser vi :-D flyet går i halv 8 tiden tror jeg, fra Stavanger - Oslo. Så skal vi til Paris i morgen og det er jo meldt 33 varmgrader så dette blir D-I-G-G!Litt urolig for flyturen menmen.....

Avreisedagen er her!

Da er endelig dagen vi har ventet på i nesten ett år her. Første steg på turen skal tas. I ettermiddag skal vi kjøre til Stavanger for så å ta fly til Oslo. Der skal vi sove noen timer før vi skal ...

Bryllups bilder!

Familie. Kjole. Kaker.Musikk. Tårer. Dans.Taler. Smil. Latter. Glede. Kjærlighet. ♥ Nå skal jeg pakke :D :D

EN DAG IGJEN !!!!

Hallo :D idag er det bare EN dag igjen til vi reiser :o gleder oss kjempe mye ! Eller vi reiser til Oslo imorgen åsså bærer det av gårde til Paris på tirsdag ! YEAH :-) Nå er Elisabet i vats hos s...

Bryllup i dag!

Nå skal jeg snart i bryllup til søskenbarnet mitt. Gleder meg og håper det blir gøy! :-) Jeg skal ha på meg samme kjole som jeg hadde på juleballet vårt og håret er noenlunde likt som p...

Super St. Hans feiring!

Haha, klassen skiltes på tirsdag og allerede i dag var en god del samlet igjen. Vi kjørte båt ut til en liten øy i nærheten som heter Romsa. Der grillet vi og koste oss! Fint vêr, flotte folk og go...

Oppskrift på muffins!

I dag er det jo St. Hans og da tenkte vi å komme med ett aldri så lite tips. Alle liker vel sjokolademuffins? :-) Oppskrift: 100 gr. smør2 egg2,5 dl. sukker1,5 ts. vaniljesukker3-4 ss. kakao2 dl....

Presang til vertsfamilien

I dag har vi fikset presang til vertsfamilien. I informasjonsbrevet fra sts står det at vi godt kan ta med en presang, helst noe som forteller mye om Norge så vi har kjøpt: *trommevirvel* En bok o...

God mooorgeen !

Idag reiser våre fantastiske venner Hilda å SIlje på språkreise til England, Brighton! Eller de har allerede reist men vi håper de får en helt viduderlig opplevelse der nede sammen ! :D Dere leser ...

Bilder sier mer enn tusen ord

Verdens mest fantastiske gjeng <3

Pakkeliste

Hallo i luken :-) Fra og med idag er det bare 7 dager til vi reiser !Da er det vell snart på tide å begynne å pakke selv om Ingunn nesten allerede er ferdig så er Elisabet ikke begynnt enda. Omtre...

Siste dag..

Siste dag på Ølen skole har blitt brukt til å : Ta siste gang i gangen bilde...Ta sistegang i døren bilde...Ta enda ett siste gang i gangen bilde...Ta siste sitte-bilde-på-pultene-som-vi-egentlig-...

Nest siste skoledag!

I dag har vi vært på skolen og pyntet til fest. Noen gjorde mer enn andre, bildene taler for seg :D Telling av bøker. Wenche Helen fant sin fremtidige bil.Gutta chillet i ballbingen som vanligIng...

En bilde historie!

Det var en gang i juni i 2011 at disse syv flotte jentene var samlet. Ragnhild, Elisabet, Nina og Maria poserte flott i hagen.  Ingunn og Liljan gjorde det samme på veien. Ma...

Beste jentene!

Love you <3

Her skal vi bo!

Dette er gaten vi skal bo i ! nærmere et av de husene på høgre side ;-)

En søt liten overaskelse i posten

Hei og hopp alle sammen :-) Når vi hentet posten idag låg det et gøy brev i postkassen. Det var fra sts og vi fikk flybillettene våre, membership card, deltakerbevis, bagasjelapper ++ mye mer :-D ...

Se så søt!

Denne lille saken tuslet nettopp rundt i hagen vår! Søtttttt.

Mail fra vertsfamilien!

Vi fikk nettopp mail fra vertfar! Han heter Gary og er gift med Vanessa. De har fire barn: Harvey 5 år, Sacha 6 år, Ellis 15 og Jordan 21. De liker å drive med sport og musikk, akkurat som oss. De ...

venter...

God kveld ! Arrg, kan ikke bare klokka bli kvart på ti? Har gjort så utrolig lite idag at det er en skam. Derfor blir nok frustrerte fruer dagens høydepunkt ! loveit <3 I morgen har vi f...

Hærligt med fri!

Halloen :-) Kombare en liten tur innom for å si at vi har fått fri av lærerene i en uke nå ! :-D sist uke hadde vi muntlig eksamen som gikk helt greit og så hadde vi idrettsdag som var veldig gøy. ...

Vi har møtt Petter Northug!!!

I dag har vi vært med på Ølmedal rundt. Det er å gå/jogge/springe/sykle rundt en løype på 7 km. Vi gikk. Vi var der vel egentlig mest for å heie på kompisen vår Thomas og for å se Petter No...

Paris!

Vi skal være i Paris i tre dagar før vi drar videre til England og Bournemouth. Paris virker som en vakker og spennende by! Bare se:

Noe av det vi skal oppleve i Frankrike og England

Hallo alle sammen, som lovet sa vi at vi skulle fortelle nærmere hva vi skulle gjøre på reisen... og her er det :-) Champs-Élysées En av verdens mest berømte gater, @Paris.Triumphbuen...

Idrettsdag!

I dag var de tre nabobygdene Ølen, Vikedal og Skjold samlet til idrettsdag her i Ølen. Oppholdsvêr, nye rekorder og super stemning! Ølen vant friidrett for jenter og fotball for gutter. Vi er best!...

Hvor vi skal ..

Heei :-) tenkte at vi har jo egentli aldri sakt skikkelig hvor vi skal. Derfor kommer det litt om dette nå ;-) Stedet heter Bournemouth og ligger i England. Det er en populær badeby og er en av En...

Følg oss med bloglovin

Du kan nå følge oss på bloglovin. Hvor kult er vel ikke det? hehehehe

Skooooleen

Idag har vi vært på skolenog ikkje gjort noe som helst. I morgen skal vi ha idrettsdag så de første timene i dag var noen av jentene nede på banen og øvde, mens resten var i klasserommet ogryddet o...

guten tag!

Hallo ! Nå er vi hos ingunn å skriver en super duper tale til klassen vår så snille som vi er <3 snakkes.

Vi har fått vertsfamilie!!

Fikk brev i posten i dag om at vi har blitt tildelt vertsfamilie. Vertsmor heter Vanessa og har 3 barn. Gleder oss til å møte dem!

22 dager igjen!

Om bare 22 dager ligger vi på denne stranden og slakker. Heldige oss :-)

Velkommen til min blogg!

Dette er den første posten på min nye blogg ;)
eibm

16, Vindafjord

To jenter fra Ølen som skal på språkreise til Bournemouth sommeren 2011 :-D Reisen kan du lese om her :D