juli 2011

Vårt siste innlegg!

Siden Elisabet ikke gidder å blogge så får jeg gjøre det da. Vår innholdsrike, spennende,gøyale og minnerike ferie er nå over og det er påtide å hoppe videre til andre ting. Vi takker alle de supre...

Hjemreisen!

Da var vi tilbake i Norge igjen. Litt trist, men også litt hærlig. Kommer til å savne alle de flotte menneskene vi har blitt kjent med!?På flyplassen i London møtte vi Erlend Mamelu...

Vi er hjemme!

Norge!!!!!!! <333333 Etter en lang dag med buss og to fly sitter vi nå på ferjen på vei hjem, deilig å slippe å prate engelsk med folk hele tiden :D Og gjett hvem vi møtte på flyplassen i Lond...

Siste dag i Bournemouth!

Tenk, vi har vært på reise i tre uker allerede. I morgen skal vi hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tiden har gått litt sakte noen ganger, mens den andre ganger har gått nesten litt for kjapt. I formidda...

London!

Venter i pøsregnet utenfor maddame tussade!Ingunn og Hanne var på maddame tussade, mens Elisabet og Therese var o Oxford street. De tok ingen bilder ...

Gårsdagen!

I går hadde vi sportsday, graduationparty og var på kino. Flesteparten så harry potter, men vi er ikke spesielt interessert i det så vi så heller hangover 2, er til å ambefale den! ...

Siste skule dag / pizza hut

Vi har vært på skolen for siste gang idag :Dførst så lagde vi superhelter å så hadde vi finaltest for å sjekke om vi har lært noe. Her lager vi superhelten. Super deilige Wonder Heims fra Germany ...

Laser quest!

Nå er vi nettopp kommet hjem etter laser quest, det var egentlig ganske gøy. Vi hadde på oss vester som blinket i lagets farge og en "pistol" festet til. Vi hadde fire punket på oss som det andre l...

Et lite besøk i Poole.

Vi har altså vært i Poole som er en liten by litt utenfor Bournemouth. Husker dere at vi nevnte at vi måtte skrive en novelle? Ja, iallfall så hadde vi premieutdeling idag å VI vant :D Vi fikk der...

Disco...

I kveld var det da klart for disco igjen. For en spennende opplevelse.... eller ikke. Men varmt var det i hvertfall, svetten rant både på de på dansegulvet og de utenfor.Alle STS folk får e...

Golfing på g!

I dag har vi vært og spilt golf. Therese vant, mens vi delte 2. plassen. Vi fikk akkurat like mange poeng. Det gjorde vi når vi hadde plasseringstest i klassen også, haha.Golfteamet vårt, f...

Løver i England!

Nesten overalt i Bournemouth finner du slike løver som dette:I hele Bournemouth er det 50 stykker, og ingen av dem er like. Vi prøver å finne ut hva dem betyr, men foreløpig har vi ikke funnet noe ...

Ny uke, ny skole

På morningen hadde vi conversation club der me måtte skrive en novelle på 1-2 sider -.- yeye, Max skrev hele novella mens vi andre bare snakket og hadde det gøy. Stakkars han ! Senere på dagen beg...

På tur i nabolaget!

Her bor vi!! Akkurat passe stort og veldig koselig hus :) Elisabet sin side av soverommet Ingunn sin side, haha.Nå har vi nettopp s...

Spinnaker tower!

I dag har vi vært i byenPourtsmouth. Der er det ett veldig høyt tårn vi kan gå opp i. Før tårn turen ble det subway til lunsj. Stakkars lille Elisabet var litt redd før vi gikk opp ...

Stonehenge!

I dag har vi vært i den lille byen Salisbury på shopping og på en plass som heter Stonehenge og sett på over 3000 år gamle steiner. Det var litt kult, men også en del kjedelig. I da...

Planking!

Mens vi ventet på at vertsfamilien skulle kommeå hente oss i sted bestemte Thea, Victoria og Kaia seg for å prøve ut litt planking. Ett par folk så litt merkelig på ...

08.jul.2011

Idag har vi vært på skolen, gått litt rundt i butikker og vært på tresure hunting ! Tresure hunting er at vi fikk et ark som det sto masse ting vi måtte gjøre slik som å ta ...

Språkreisegjengen!

Denne flotte gjengen er vi på tur sammen med: Kaia fra Asker.Maria fra Skjold.Ingrid fra MoldeTomas fra Sarpsborg. Andrine og Jenny fra Sunndmøre. Kristina fra Bærum. Samme jenten som de...

Disneyfigurene danser!

Disneyparaden!

Miniparaden vi så i Disney!

Togfilm

En liten film fra da vi kjørte tog rundt i Disneyland! Dårlig filming skyldes litt ivrig filmer som ville se alt og at pauseknappen slo seg vrang..

Disco night!

Nok en dag i England

Bowling, akvarium og world champion ship, veldig gøy! I dag har vi vært på skolen igjen, litt spennende. Ellers har vi sett litt i butikker og kjørt buss i ...

Hva har vi gjort de siste dagene?

Vi har startet på skolen og fått vår første engelsk lunsj. Ganske god faktisk. Vi har vært på stranden. Bussen vår fikk problemer på veien til London så vi måtte vente i veikro på en ny buss. Vi...

World Chamion Ship !

Helluen :-) Nå skal vi på world champion ship som er en konkuranse der norsken, svenskene og danskene konkurer mot hverandre ! Da skal selvøflgelig Norge vinne ;)Det er også7 franske her å siden de...

Vi er ikke døde!

Vi lever i beste velgående i en veldig koselig familie her i Bournemouth. Det er mor Lynn, sønn Matthew på 15 eller 16 og datter Shantell (?) på 12 :) Det er to andre barn i familien også + ett bar...

Vertsfamilie!

Nå er vi nettopp kommet tilbake etter en spennende dag i London! Vi så Big Ben, Buckingham Pallace osv.. På bussen hjem kom det telefon om at det er funnet vertsfamilie til oss! Så nå er vi på hote...

England :D

I dag har vi sett en gammel kirke og vært på shopping. Dette blir veldig kort for dataen har ikke mer strøm og vi får ikke ladet :(

Farvell familie, hallo hotell!

Hallo! Nå harvi endelig fått lakt oss nedpå senga etter å ha rushpakket ned alt vi har med oss for å så springe ned i lobbyen med kofferter å bagger får vi beskjed om at vi ikke skal flytte like ve...
eibm

16, Vindafjord

To jenter fra Ølen som skal på språkreise til Bournemouth sommeren 2011 :-D Reisen kan du lese om her :D